Наші контакти: 093-264-02-83 (Telegram/viber/WhatsApp); 068-889-71-81
Наш сайт: soloveibattery.com.ua
https://soloveibattery.com.ua/ua/
Наш інстаграм: @solovei.battery
https://www.instagram.com/solovei.battery/
Наш YouTube: SOLOVEI.BATTERY
https://www.youtube.com/channel/UCHFNAGsWC-Wh-aSHJFA2Yuw
Акумулятор для електровтранспорту 36 11.2 А/год зібраний на високотокових елементах 26800 Li-NMC
УВАГА! НЕ ПЛУТАТИ З КИТАЙСЬКИМ Г !
Кожен акумулятор збирається нашими майстрами на професійному обладнанні!
Збирається виключно на високоякісних елементах від перевірених брендів, з правильно підібраною струмовіддачею! А як Ви розумієте, вони не можуть коштувати дешево!
Декілька етапів перевірки акумуляторних осередків як до складання, так і повне тестування готового Акумулятора після складання, на віддачу! Це дуже важливо, адже головне скільки акумулятор віддасть а не прийме!
Багато хто заміряє ємність на заряд, що в корені не правильно, адже прийняти велику ємність може навіть акумулятор поганої якості, а ось віддати заявлену ємність може лише акумулятор високої якості! Відповідно від цього і залежатиме пробіг!
Наприклад багато акумуляторів при заявлених 15ач віддають у кращому випадку 5-10ач і це при маленьких навантаженнях! Для електротранспорту такі акумулятори не просто не підходять, а навіть можуть бути небезпечними!
ОБОВ'ЯЗКОВО встановлена високоякісна плата BMS (Battery Management System) для захисту від перезаряду та перерозряду!
Характеристики:
-(розміри можуть змінюватися)
-робочий струм акумулятора 20 А
-максимальний 30 А
-ємність на віддачу 11,2 А год
-дальність проїзду 25-30 км
-максимальна напруга 42 В
-мінімальна напруга 28В
- кількість циклів заряд розряд 2000
-вага 5кг
Офіційна гарантія 12 місяців.
Термін експлуатації цього літій-іонного акумулятора приблизно 5-8 років.
Акумулятор запечатаний у термоусадку, тому бажано використовувати сумку або додатковий міцний корпус. Розмір сторін акумулятора можна поміняти, головне, щоб об'єм залишився незмінним.
Усередині акумулятора є електронна плата контролю BMS, яка захищає акумулятор від короткого замикання, стежить за рівнем заряду на кожній комірці. У разі розряджання плата вимикає літієвий акумулятор, якщо рівень розряду будь-якої з комірок опускається до 2.5 В. У разі заряду плата вимикає літієвий акумулятор, коли рівень напруги на комірці досягає 4.2 В.
Заряджати акумулятор можна за температури +10 +40. Час заряду повністю розрядженого акумулятора приблизно вважається за формулою: ємність акумулятора розділити на струм заряджання. Наприклад, для 15А акумулятора час заряджання 2А зарядним становитиме приблизно 7-8 годин. Потрібно враховувати також, що наприкінці заряджання струм зменшується і час заряджання збільшується. Але не рекомендується повністю розряджати акумулятор, оскільки водночас збільшується його знос і зменшується термін експлуатації. Ви можете заряджати акумулятор, навіть якщо проїхали трохи — 5-10 км.
Літієвий акумулятор можна експлуатувати за температури 0 +40. Потрібно враховувати, що максимальну ємність акумулятор видає за температури +25. Якщо температура нижча, то ємність і відповідно пробіг електровелосипеда зменшується. За температури 0° ємність становить 70% від початкової. Якщо ви не використовуєте літієвий акумулятор тривалий час (місяць і більше), то рекомендується зберігати його наполовину розрядженим.
До комплекту також входить роз'єм XT60 або Т-конектор для під'єднання акумулятора до контролера.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Номінальна напруга | Тридцять шість |
Стан | Новий |
Вага | 2.5 кг |
Номінальна ємність | 12 Ач |
Виробник | YLM |
Користувальницькі характеристики | |
Напруга | 24V |